Saturday, December 31, 2011

kembali pulang

credit : mr google
hari ini hari sabtu.
esok hari ahad kan kan?
so sudah tibanye aku akn balik ke kandang aku di nun JB . hmm.
alahai~mls nye nak g. tlg lah. hati aku takde kat sana.
dah-2 lah musafir kat sne. hmm dhantr utk bljaa dan berkidmat utk masyarakat.
hmm. Ya Allah kuatkan lah diri ini utk menempuh hari-2 yg mendatang.

2/1/2012
akan bermula semester baru. semester 3. masuk tahun 2. alhamdullilah stlh berjaya menempuh
semester 2 yg rata-2 senior ckp SEM 2 ADALAH SEM KILLER. yeah aku admit.
nak tak nak, sem ni aku kene blaja n berusaha utk lulus and insyallah berjaya dlm bidang aku yg pilih.
wlpn ini  bkn pilihan utama aku, aku nak brjaya dlm bidang nursing.


p/s : apa azam baru aku eh? kuikui
Copyright© All Rights Reserved faraa-myraa.blogspot.com