Saturday, July 7, 2012

3
Komen

aku tak setia dah

Assalamualaikum.



Update blog awal-awal pagi time semua manusia tengak syok tdur. jeles sangat. tapi apa kan daya mata comel aku ni tak nak tutup plak. ngade btoi. mls nak menaip benda mengarut kat sni.

tak sangka aku dah setia full time dgn celcom since form 3 smpai sekarang umur aku 20 tahun. dah penat setia so nak curang beli no maxis ahaha! lama kan. pdahal kebanyakkan budak-budak sekolah pakai maxis kalau nak gayut-2 jimat pkai digi. haha. member aku ckp sbb dia pkai 3 sim and 3 fon. mengalahkan PM pulak, over.  oke! aku banyak mengarut.

this week full dgn subjek medikal surgical and community. erghh biol otak aku ni. 5 hari start klas, jarang aku stdy. erghh aku admit aku pemalas. huuu? ada tak sape-sape bole tukar sikap aku yg 1 neh? hahha. msty xde . err xpelahh. kbaiii =,[

p/s : nama malam ni dia tak call aku? text aku pn tak reply, buzy sngt ke whai awak? sory sy bkn kwan yg baik . :(

3 comments:

vendoline said...

haha aku pon baru terfikir nak pkai digi.hehe padahal aku bukan jenis kuat kol

Sya Chot .. said...

Sya lgi suka pakai cel dr mxs..hee..msx sya wat men whatsap jer..celcm msj..hee

farah amirah said...

eddy fee : haha! tak kuat kol msty kuat msj. tettttt!

chot : heeee. untunglaa kita xde whatsap pn. tak reti :P

Copyright© All Rights Reserved faraa-myraa.blogspot.com