Monday, July 2, 2012

2
Komen

student life = stress


sorry, penggunaan 'aku' dalam semua entry fara :) 



hmm, hari pertama start kelas dah igt rumah. fikiran dah melayang. macam mane nih nak lalui 6 bln kat sni. belum ape-2 lagi ade yg sibuk fikir nak balik kampung utk raya nih. lagi-2 budak-2 yg duduk kat pantai timur. heee. kelakar gila. mcm-2.

errghh, stress aku memikirkan time cuti akhir semesta kene posting kat kampung halaman. damn! ade member-2 ajak posting kat rumah diorng. tp malu lah kan seminggu nak stay rumah diong, last-2 aku tanya mak aku kat ampang ade tak Klinik Kesihatan (KK) . mak aku ckp ada. oke la , dekat dgn rumah. and then aku mntak address KK tuh. hmm yang tak best sngt-2 , aku for sure lah kene posting sorang-2 tnpa member and kawan. tp bila fikir bilik ini cara nye untuk aku cabar diri aku untuk bekerja tanpa kawan and belajar nak survive kat sne nanti. yelah selalu posting kat HSA dgn member. berani lah skit. errrr! takot kot.

and dekat sni dah ade wifi kat setiap blok. erghh, aku tingkat 5. agak-2 laju ke kalau semua org guna. huuu.

ngeehh, kelakar tgk gelagar junior-2 nursing and MA, teringat zaman-2 aku masuk sni tahun lepas.

p/s : tak sangka, lagi staun setengah nak habis. errghh lmbatnyeee :P

2 comments:

Cik Kay Jue said...

sama la dengan aku masa praktikal hari tu.. sorg gak.. tapi lama2 ok la... :) betul3.. macam tal caya je setahn lagi nak habis.. hehe tak sabar rasanyer weh! >_<
apa2 good luck untuk kau..

farah amirah said...

CKJ : kan-3? rasa takot kot. hmm dah la sorng2. nak tak nak kene jgk lahh . hahha btw tq :)

Copyright© All Rights Reserved faraa-myraa.blogspot.com