Saturday, July 14, 2012

11
Komen

entry luahan perasaan

Assalamualaikum.


Hari ini mood aku dah oke. Thanks to my roommate and toiletmates and tak lupa jgk rasid sbb smlm dgr luahan hati aku. Aku igt kan aku ni kuat and hati kental tp malangnya tidak. Akhirnya aku air mata aku menitis jgk sbb lelaki yg aku mnat pd suatu masa dulu msa zaman beljar. Belajar kat mana biarlah mereka di ats je tahu.

Hari khamis lepas 12/7/2012 pd pukul 10pm dia call aku. Aku pnggil dia F . saja nak pnggil F sbb aku suka hruf tuh. Dia sbnar lama tahu aku suka kat dia. maybe ke terujaan aku setiap kali nmpak dia terserlah. Dia nak hubungan serius kata nya dgn lebih tepat hubungan lebih kawan. Aku yg dgr rasa mcm nak melompat, happy sngt senyum pn terlebih dri telinga bila org yg kita suka approach kita. Tp lepas dia luah semua rupa-rupanya dia hanya bergurau and hanya berniat nak tahu isi hati aku pada dia. Ya Allah tuhan je tahu mcm mana perasaan aku, luluh berkecai, xde lagi patah seribu shila amzah. Kebetulan dia buat loudspeaker, so automatic member-member baik dia dgr. Aku tahu sbb dgr kawan-kawan diaa bersorak . F, ape permainan kau sebenarnya? Puas hati kau dapat buat aku mcm ni? Aku terus xde saya awk lagi dgn dia, dah ber ‘aku’ ‘kau’ sbb malu sngt. Dia hanya gelak and ckp aku yg terhegeh-hegeh. Dia just nak uji aku. Whathehell weh. Perlu ke bahan aku sampai mcm ni sekali. Oke find aku mmg suka kau tp itu sebelum kau buat aku mcm tuh. Aku tahan je air mata aku dari menitis semasa on the phone dgn kau. Aku nak tahu setakat mana peragai kau. Ohh aku sngt myesal sbb tertipu dgn luaran kau yg 100% nmpak baik pada mata aku. Semua palsu belaka kan. Kau hipokrit. Sngt-sngt hipokrit. Kau betul-betul buat aku malu tao tak. Aku terpaksa pergi kelas dgn mata yg bengkak sbb menangis dgn harapan yg kau bg.

Maafkan aku F. aku tau salah aku sbb sukakan lelaki mcm kau bertahun-tahun dulu. Aku yg tak sedar diri. And now thanks sbb sedarkan diri aku. Aku dah berpijak di dunia yg nyta. Bak kata member-member aku , tak guna menitiskan air mata buat org yg tdk menghargai kita and bukan kau yg tak layak untuk dia tp dia yg tak layak utk kau. Thanks babe. Aku perlukan masa utk bangkit semula .

Hmm aku tak mampu nak pendam sakit hati ni lama-lama nanti aku meleleh. Aku hanya insan biasa wlpn kental diluar. 


sekian terima kasih --,

11 comments:

NoreliaHafizah said...

warghhh..jahatnya dye ! >.<
don worry , rmy lagi org yang sayang awak~
be strong eyk ? ;))

TiranaAduka said...

salam...
luahan dapat dibace...

salam kenal...
link akmu saya ambil tau

farah amirah said...

@norelia hafizah binti zulkefli

thanks ye awk. sy cuba :)

fida said...

boleh komen dah :)
Doakan supaya dia dapat hidayah atas ape yg die dah buat supaya stu hari nnti die sedar.

farah amirah said...

haha. kdg-2 butang komen xnmpak. btw tq sudi komen. hmm. harap-2 mcm tuh lah.

Sya Chot .. said...

yeahh.setuju..kalau org dh tak nk hrgai kte,bek pergi jer.hee

farah amirah said...

chot : huhu! betul2. amek masa nak pulihkan hati yg lukaa. tq chot

yana M said...

jahatnya...sabar ea..mungkin ada lelaki lain utk awak

farah amirah said...

yana yani :

hmm sngt-2 jahat. ptah seribu. huuuu. insyaallah :) thank ye

TiranaAduka said...

Salam....

selamat menyambut bulan ramadhan..
dan selamat berpuasa esok...

farah amirah said...

tirana aduka :

salam, terima kasih. selamat berpuasa jgk :)

Copyright© All Rights Reserved faraa-myraa.blogspot.com