Tuesday, July 10, 2012

2
Komen

blogskin

Assalamualaikum sweety :)


guys ! smile please :) 

moga-moga takde org nak termuntah baca entry aku. ngee! sbb smlm baru je post 1 entry.
ngee. tengah dapat wifi free kita kene gunakan dgn sbaik mungkin wlpn line mcm siput. huu.

tweet-tweet! korang tao apa tuh blogskin? ngee msti tahu kan so tak pyah aku cerita pnjang-panjang. act, aku teringin nak tukar template designer kpd blogskin . nmpak mcm comel je sesuai dgn jiwa muda aku. ngee-2. nmpak disitu perasan. tp ade yg ckp bnyk kelemahan pada blogskin, so aku tak jadi nak buat. ngehh-2 . aku terfikir nak tukar kpd blogskin sbb blog classmate aku ni Fida fidot , ce tgk comel and simple kan. aku promot blog ko weh .

 pdhal dah google sana sini pasal blogskin . tak jd plak kan. sbb tak jadi nye aku taknak lah btao korang kene la find out sndiri. aku terigin nak letak header kat blog aku. ngeh-2 . tahulah sapa aku nak cari sapa ajar aku. :)

p/s : ada sapa-sapa boleh tlg tak ? kenapa eh blog aku tak boleh dikomen. nape nape nape?
oke aku stress,kabai

2 comments:

Sya Chot .. said...

blog skin fully koding..tp best tw explore..:)

farah amirah said...

hee. tao sbb fara tgk blog chot nmpak simple and cutee. :)

Copyright© All Rights Reserved faraa-myraa.blogspot.com