Tuesday, June 19, 2012

hangout

ahad lepas a.k.a 17jun lepas hang out with syafiqa karim, me and aina liyana ( my lil sis)
kenal tak syafiqa karim? ape tak kenal? takyah kenal lah bkn artis pn. opss! jgn mrh ye sis :)

ape-2 pn, best date-ing ngan sis ni. gila-2 ngam and aku pn bole masuk ngan dia.
yg best yg ni second date kitorng . first date tak silap 2taun lepas taun 2010. lame kan.
aku tak tao mcm mne kenal sis tp aku tahu dunia blogging memperkenalkan aku dgn si dia.
ececceeh! macam cerita pasal buayafriend plak kan.

btw, sis seronok jmpe kamoo. hopefully, anda rasa ape yg saya rasa.
nanti fara ada duit lebih baru bole beli 2, 3 4 psg bju and kasut oke. tapi, kecewa skit la kalau nana ada kan best. hmm mybe next time ye dear bestie :)

ni je gambar yg ada . Klik utk tumbesaran oke . muahh :*


candid :)

me with u. love u oke.

me with aina. opps!

aina with her :)

p/s : sis, nanti nak date bgtao fara oke. :)
Copyright© All Rights Reserved faraa-myraa.blogspot.com