Wednesday, June 13, 2012

love story


Setiap org ada cerita cinta kan?
same goes to me beybie. err! idk y aku tetiba teringat si dia.
haha! geliman eyurrkk! haha.
even dah 1 1/2 tapi mmg tak bole lupa walaupun berusaha KERAS kot utk lupakan dia.
aku teringat dia bkn sebab masih syg tp tak tao knp teringat mcm lagu alyah-tdk mungkin kerana syg.


aku taknak mengaku tp terpaksa mengaku .....

  • terima kasih kerana membuka hati ni utk rasa sayang.
  • terima kasih kerana ajar hati ini merindu.
  • terima kasih kerana mengajar hati ni cemburu.
  • terima kasih kerana buat diri ni mudah tersenyum.
  • terima kasih kerana buat diri ni bermimpi mgapai impian.
  • terima kasih kerana melayani diri ni.
  • terima kasih mengajar diri ni menutup pintu hati sehinggalah skrng.

Itulah yg aku rasa time couple. big thanks to him sbb buat aku merasai manisnya cinta. hahahah! tp pgalaman
pahit ttp ada. adat lah kan. wlpn aku yg beriya-iya nk putuss. 
tp kdg-2 myesal sangat sbb bercinta time sch ni buat aku ssh nak bukakan hati aku untk org lain
disbbkan pengalaman lalu. 
insyaallah, wlpn perasaan nak berkasih ni ada tp aku nak pelajaran aku no 1. sbb aku ni bkn jenis budak pndai + rajin stdy . heee :D tak nak mcm dulu-2.
arghhhhhhhhhhh nyesal result spm aku dulu tao tak. oke stop.

p/s : arghhhh, malunye tulis pasaal love love ni 

betul-btul. kikiiki!

Copyright© All Rights Reserved faraa-myraa.blogspot.com