Saturday, June 23, 2012

2
Komen

Sadisnye -,-

Bismillahirahmanirahim.






errgh, geram aku dgn member tak berapa member sngt lah kan. aku ada hantar mesej kat dia.
motif mesej sebenarnya nak balas mesej dia je sbb hari ni tetiba rasa bosan. hehe . Tapi cara dia reply makkk aihhh mmg tersentap lah aku.

mr Z: hai awk ..
esoknye ,

aku : hey
mr Z: hai.
aku : buat ape eh?
mr Z: X watpe nnt bf awk mrh msj sy.
sy : LOL, pulak. bkn dulu sy ckp kat awk sy neh single ke?
mr Z: Dh la wak, bf awk mrh nnt.
errghhh! geramnye aku, trus aku tak reply. mls lyan mamat sengal cam kau. kau tengok kau mesej aku nanti.
tahulah aku nak jawab ape. siot betul jwpan dia. mcm aku ni terhegeh-hegeh plak kat dia.
aku xnak kawan kau dah. wekkkk *buat buat bengang*


p/s : bila kita tak reply mesej dia, msty ckp kita sombong. pdhal sebenarnye? hmmm.

2 comments:

syafiqakarim said...

hahaha okay!
ini kelakar

farah amirah said...

heh. mane de klaka, geram huuu

Copyright© All Rights Reserved faraa-myraa.blogspot.com