Thursday, June 7, 2012

heee . post before balik kl :)


Alhamdullilah, syukur sangat-sangat. Aku lulus exam sumatif. Boleh naik sem 4. Tinggal setaun lagi nak habiskan kos diploma in nursing. Haha! Saje mention nursing tuh, and now aku ada perasaan bangga jadi nurse a.k.a misi. Walaupun setaun yg lepas diri ni terpaksa dlm rela masuk  nursing, alhamdullilah sekarang aku bole terima sape diri ni. Memang aku  belajar dlm nursing ni demi parent aku, tp diorg tak pernah memaksa aku cume membuka mata aku untuk membuat pilihan yg terbaik untuk diri aku. Lagi-lagi aku ank sulung. Whether elektrik @ nursing aku choose nursing. Aku tak pernah menyesal and insyallah tak akan menyesal. Hopefully, moga Allah permudahkan urusan aku. Amin. Setiap kali exam, aku tak pernah miss mntak parents aku doakan aku boleh buat. Yelahh, aku ni cepat stress and kabut sikit. Heee.  Lupa nak bgtao, aku mmg mnat uniform misi masa aku kecik2. Kira termakbul lah kan, dpt tgk and pkai lagi hee. Satu lg 1 perasaan yg tak pernah menipu, bila tersarung uniform 1 perasaan ingin membantu tu ada. Haha. Semangat uniform tuh sendiri.

Ni lah uniform aku. Haha. Malu lalaa~ yg ni without peep.
Yg ni uniform with peep. Yg warna biru kat bahu tuh. Tp time ni blue junior. Start sem dpn julai 12, naik blue senior. Hee! Gembira dlm masa sama debar-debar. Lagi tinggi sem lagi tough weh. Lagi lama praktikal kat wad. Dem! Tak sukeeeeeeeeeeee. Oppps. :D

uniform sy :)
Yg ni uniform with peep. Yg warna biru kat bahu tuh. Tp time ni blue junior. Start sem dpn julai 12, naik blue senior. Hee! Gembira dlm masa sama debar-debar. Lagi tinggi sem lagi tough weh. Lagi lama praktikal kat wad. Dem! Tak sukeeeeeeeeeeee. Oppps. :D

abaikann bju2 bnyk2 tuh :)


Copyright© All Rights Reserved faraa-myraa.blogspot.com