Thursday, June 7, 2012

luahaan hati


Rasa sunyi yg aku rasa ni tak dapat aku bendung.  Kenapa aku rasa sunyi eh? Hmm.  Aku pn tak tao.
Air mata dan aku tak dapat  dipisahkan. I don’t know y.  Perasaan yg aku rasa ni lepas exam sumatif
lg. takde sapa2 pn tao. Biarlah ia jd rahsia aku and sis iqa.  Aku tak penah salahkan org lain, aku lebih
nmpak ia lebih kpd aku sendiri. Aku sendiri tak pandai nak memberi peluang pd diri aku sendiri utk
menyerlahkan diri aku. Hahah! Aku lebih suka mcm ni. Biarpn sakit aku yg tanggung tak pernah
menyusahkan org lain. Zaman sekolah dgn zaman kolej beri banyak perbezaan pd diri aku. Susah
aku luahkan pd org. Mmg itu identity aku. Aku tak pandai nak luah perasaan bagai nih. Pendam is
better even pahit sekali pn.  Aku rela dalam diam. Masa dan keadaan boleh merubah sesorg. Itu yg
pasti. Argggggggggggghh!! Serabutnye. Ayat aku ni  bnyk tersirat bukan? Hah, itu lah yg aku. 




28/5/2012. 8:15pm
Copyright© All Rights Reserved faraa-myraa.blogspot.com