Thursday, June 14, 2012

takot

credit : tumblr
credit :tumblr













Seminggu ni aku rasa tak sedap hati jea.
aku takut nak hadapi 2 kali bnda ni.
aku malu nak hadapinye.
rasa malu  and rendah diri tak dapat nak dibendung.
balik-balik semua org akan tanya mengenainya.
bosan utk aku jwb semua bnda berkaitannye.
serius aku taktao mcm mne nak hilang atau kurangkan sikap kalut aku ni.
teruk sngt ke aku ni? org lain cepat jea belajar tp tdak aku, berulang kali belajar mcm tuh jgh.
Ya Allah, kuatkan diri ni. Aku takut nak confident pd diri. Bantulah hambamu ini ya Allah.
walau mcm mana pn, aku akn berusaha shingga tidak akann melakukan kesalahan dan berjaya, amin!

thanks mak sbb tnye walaupn aku takde nak cerita td. hmm ;/



LAST BUT NOT LEAST, utk diri sendiri :)

Copyright© All Rights Reserved faraa-myraa.blogspot.com